Жұма, 19 Сәуір 2024
Жаңалықтар 3737 0 пікір 28 Маусым, 2010 сағат 10:27

КБК КО қызметі туралы ақпарат беретін саll-centre құрды

Астана. 28 маусым. ҚазТАГ - Қазақстан Республикасы қаржы министрлігінің кедендік бақылау комитетінің жүйесінде call-centre құрылды, деп хабарлады агенттікке кедендік ведомствоның баспасөз қызметі.

Сall-centre жұмысы Кеден одағы заңнамасының нормалары мен шешімдерін түсіндіру мақсатында құрылды, делінген ақпаратта.

Ақпаратқа сәйкес, сұрақтар бойынша call-centre-ге тәулік бойы сағат 9-дан 19-ға дейін Астанадағы (7172) 79-45-09 және 79-45-22, кешкі сағат 19-дан таңғы 9-ға дейінгі уақытта (7172) 79-45-27 және 79-46-97 телефондары бойынша хабарласуға болады.

Сондай-ақ, КО комиссиясының барлық шешімдері бойынша ақпаратпен және келісімдермен КБК -нің e.customs.kz веб-порталынан танысуға болады, делінген хабарламада.

 

Астана. 28 маусым. ҚазТАГ - Қазақстан Республикасы қаржы министрлігінің кедендік бақылау комитетінің жүйесінде call-centre құрылды, деп хабарлады агенттікке кедендік ведомствоның баспасөз қызметі.

Сall-centre жұмысы Кеден одағы заңнамасының нормалары мен шешімдерін түсіндіру мақсатында құрылды, делінген ақпаратта.

Ақпаратқа сәйкес, сұрақтар бойынша call-centre-ге тәулік бойы сағат 9-дан 19-ға дейін Астанадағы (7172) 79-45-09 және 79-45-22, кешкі сағат 19-дан таңғы 9-ға дейінгі уақытта (7172) 79-45-27 және 79-46-97 телефондары бойынша хабарласуға болады.

Сондай-ақ, КО комиссиясының барлық шешімдері бойынша ақпаратпен және келісімдермен КБК -нің e.customs.kz веб-порталынан танысуға болады, делінген хабарламада.

 

0 пікір