Сенбі, 25 Қаңтар 2020
Жаңалықтар 1415 0 пікір 23 Қазан, 2009 сағат 12:58

«Арна Медиа» өзінің медиялық мүмкіндіктерімен таныстырды

Алматы, 23 қазан. ҚазТАГ– «Арна Медиада» корпоративті басқарудың халықаралық стандарттары енгізілді. Бұл туралы басқарма төрағасы Ерлан Байжанов мәлім етті.

Бұл, бәсекеге қабылеттілікті арттырып, нарықтық құнына қоғамның бағасын алып, тәуекелдерді бағалап және медиа-активтерді басқарудың тиімділігін артыруға мүмкіндік берді.

«Хабар» агенттігінің жетекшісі Гүлнәр Ықсанова, «Қазақстан» ұлттық арнаның басшысы Жанай Омаров, «Арна Медиа Адвертайзинг» басшысы Тимур Сатыбалдин елдегі телехабарлар таратудың негізгі бағыттары мен перспективасы туралы айтып берді. Тиімділікті артыру үшін халқының саны 50 мыңнан аз қалаларда алғаш рет зерттеулер жүргізілді.

Ол облыс орталықтарынан тыс жерлерде тұратын адамдардың іс жүзіндегі нақты қалаулары туралы мәліметтер алып, бағдарламалық саясатты айқындауға мүмкіндік берді.

Жалпы айтқанда бұл телеарналардың нарықтағы үлесі 18 % және бұл тұрғыдан олардың өсу әлеуеті бар.

Александр Тараков («Казахстанская правда»), Еркін Қыдыр («Егемен Қазазқстан»), Дәурен Дияров («Қазақпарат») электрондық версияны жетілдіру мен дизайнға, тираждарының артуы мен елдегі және шетелдегі меншікті тілшілер желісін кеңейтуге назар аударды.

Алматы, 23 қазан. ҚазТАГ– «Арна Медиада» корпоративті басқарудың халықаралық стандарттары енгізілді. Бұл туралы басқарма төрағасы Ерлан Байжанов мәлім етті.

Бұл, бәсекеге қабылеттілікті арттырып, нарықтық құнына қоғамның бағасын алып, тәуекелдерді бағалап және медиа-активтерді басқарудың тиімділігін артыруға мүмкіндік берді.

«Хабар» агенттігінің жетекшісі Гүлнәр Ықсанова, «Қазақстан» ұлттық арнаның басшысы Жанай Омаров, «Арна Медиа Адвертайзинг» басшысы Тимур Сатыбалдин елдегі телехабарлар таратудың негізгі бағыттары мен перспективасы туралы айтып берді. Тиімділікті артыру үшін халқының саны 50 мыңнан аз қалаларда алғаш рет зерттеулер жүргізілді.

Ол облыс орталықтарынан тыс жерлерде тұратын адамдардың іс жүзіндегі нақты қалаулары туралы мәліметтер алып, бағдарламалық саясатты айқындауға мүмкіндік берді.

Жалпы айтқанда бұл телеарналардың нарықтағы үлесі 18 % және бұл тұрғыдан олардың өсу әлеуеті бар.

Александр Тараков («Казахстанская правда»), Еркін Қыдыр («Егемен Қазазқстан»), Дәурен Дияров («Қазақпарат») электрондық версияны жетілдіру мен дизайнға, тираждарының артуы мен елдегі және шетелдегі меншікті тілшілер желісін кеңейтуге назар аударды.

0 пікір